Facebook
Facebook
Facebook
Instagram
Twitter

Način in strošek dostave in obdelave naročila
Za spletna naročila nad 50 € je dostava brezplačna. Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

 

Paket gre od nas še isti dan
Artikli, naročeni na Eko tehnologija, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so artikli na zalogi v našem centralnem skladišču, gredo na pot običajno še isti dan.
Artikle lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja na Jadranski cesti 27,v Mariboru.

 

Strošek dostave
Tabela stroškov dostave in osebnega prevzema:

Dostava naročil s Pošto Slovenije do 49,99 €

Po ceniku Pošte Slovenije

Dostava naročil nad 50 €

Brezplačno

 

V nekaterih primerih dostave Pošte Slovenije je možna tudi sobotna dostava ter posebna dostava do 10. ure ali po 16. uri (le za manjše pakete), večerna dostava v Ljubljani med 18. in 20. uro ali prevzem po pošti.
Stroškov posebne dostave na željo kupca nosi kupec in se obračuna po ceniku Pošte Slovenije.

 

Brezplačna dostava
Brezplačna dostava velja za klasično dostavo, posebna dostava pa se obračuna po zgoraj veljavnem ceniku Pošte Slovenije. V primeru, da poleg artikla z brezplačno dostavo naročite še druge artikle in izberete odpremo naročila hkrati, je dostava še vedno brezplačna.

 

Dostava kamorkoli
Naš partner pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila. 
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

 

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati. 

Pri delni dostavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. V kolikor se odločite za delno dostavo s Pošto Slovenije vam bomo strošek dostave zaračunali le pri prvi pošiljki.

Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. V kolikor vas zanima njegova dobavljivost nas kontaktirajte preko e- maila na info@ekotehnologija.si. Ko bo artikel ponovno dobavljiv, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte.

Če boste nekaj dni odsotni, lahko obrazcu za Sporočila napišete tudi željeni datum odpreme vašega paketa. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne poslan na navedeni naslov.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.
Za vse dodatne informacije nas pokličite 08 20 52 050 ali pošljite elektronsko pošto

 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.